Як поскаржитися на онлайн казино в КРАІЛ
Автор статті: Podolskiy Alex
Опубліковано: 11.11.22
Дякувати Богові тепер є куди поскаржитися на казино! Особисто я на своєму досвіді ще не надсилав конкретної скарги на оператора азартних ігор, але докладно розібрався у тому, як це робиться. Також я розповім про плюси та мінуси подання скарги. Втім сьогодні постараюся найбільш повно відповісти на питання про те як поскаржитися на онлайн казино до КРАІЛ.
З чого почати?
Якщо у вас є всі підстави поскаржитися на онлайн казино, то ви можете це зробити на сайті КРАІЛ тут. Однак перед тим, як зробити це, я коротко розповім, що я для себе визначаю як порушення.
При яких порушеннях я можу подати скаргу?
Ось короткий список того, що саме я вважаю порушенням вартим уваги:
– Необґрунтована відмова у виплаті виграшу або її затягування
– Блокування облікового запису без причини
– Ігнорування звернень мене як клієнта
Звичайно, можна поскаржитися і на інше. Наприклад, те, що якесь казино діє на території України незаконно (без ліцензії), але кому це треба? Навряд чи хтось цим займатиметься. І я не стану. За своїм досвідом знаю, що 90% конфліктів між гравцем та казино виникають на підставі відмови у виплаті. Саме на цьому питанні я і концентруватимуся у своїй статті.
На кого можна скаржитися?
Також перед тим, як писати скаргу, ви повинні зрозуміти, що на законодавчому рівні КРАІЛ може вирішувати питання і впливати лише на ті онлайн казино, які мають українську ліцензію. Це означає, що ви не можете поскаржитися на казино parimatch.com, проте можете поскаржитися на pm.ua. Це я для прикладу.
На даний момент на нашому сайті представлено кілька казино, на які ви можете поскаржитися. Відповідно грати у них буде безпечніше.
КРАІЛ Приймає Скарги На Ці Казино
Способи Подання Скарги
Отже, переходимо за цим посиланням і виявляємо, що подати скаргу можна 4 доступними способами:
1. Усно за телефоном 0 800 50-13-77
2. Надіславши звичайною поштою на адресу – КРАІЛ – 01601, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 (також можна принести скаргу особисто – у холі будівлі є спеціальна поштова скринька для скарг).
3. Надіславши електронною поштою на цей e-mail – [email protected]
4. Заповнивши спеціальну форму на сайті тут використовуючи форми гугл документів.
Усна Скарга
Зателефонувавши за вказаним телефоном, ви можете розповісти про свою проблему офіційному представнику КРАІЛ. При цьому співробітник державного органу вкаже вам на те, яким чином зв’язок буде підтримуватися далі і які докази та відомості ви повинні надати додатково.
Надсилання Поштою
Напишіть вашу скаргу на аркуші А4. Не забудьте правильно її оформити, вказавши до кого вона прямує, а також підписавши її та відзначивши дату її написання. Потім загорніть скаргу в конверт і надішліть на вказану вище адресу.
Якщо ви живете в Києві, неподалік вулиці Бориса Грінченка або іноді там буваєте, тоді ви можете занести свою скаргу особисто. Я не знаю, чи приймуть її у вас з рук в руки, але знаю, що в холі офісу КРАІЛ є спеціальна скринька для таких скарг. Ось і покладіть її туди.
Скарга через електронну форму
Особисто мені здається, що такий спосіб подання скарги є найбільш зручним. Тут є цілий список необхідних питань, а також файловий менеджер, за допомогою якого ви відразу можете завантажити різні файли – докази того, що з вами казино обійшлося несправедливо.
Такими файлами-доказами можуть бути скріншоти листування з саппортом казино, скріншоти постійного скасування виплати з особистого кабінету, а також багато іншого. Все залежить від того, на що конкретно ви скаржитесь.
Порада: Зберіть якомога більше доказів обману або недобросовісного обслуговування вас як клієнта. Чим більше їх буде, тим краще. Не варто обмежуватись одним скріншотом. Зафіксуйте всі спілкування з підтримкою. Зауважте, що в деяких казино при завершенні чату можна відправити історію листування на свою електронну пошту. Це також має допомогти.
Нижче я декількома скріншотами розгляну, що саме і де писати у формі скарги (звернення):
Електронна Пошта та ПІБ
Тут заповнюємо адресу вашої електронної пошти та Прізвище, Ім’я та По-батькові. Заповнюйте будь ласка їх коректно та українською мовою. Не надумайте писати тут вигадані імена. Це не той випадок. Крім того, зазначені тут ПІБ повинні збігатися з тими, на чиє ім’я зареєстрований обліковий запис на сайті казино.
Адреса Проживання, Номер Телефону та Спосіб Зв’язку
Далі заповнюємо фактичне місце проживання. Не вказуйте місце прописки. Їм потрібні фактичні дані, де можна вас знайти. Після цього впишіть номер телефону, який завжди з вами, і ви зможете відповісти на дзвінок у разі потреби. Не забудьте вказати актуальний та зручний спосіб зв’язку з вами. Це може бути електронна пошта або будь-який інший ваш контакт.
Основне Повідомлення, Дата та Місце Порушення
Пункт основного повідомлення або скарги називається так – Інформація про факти порушення Закону, яка може бути перевірена. Тут ви повинні найбільш точно описати всю ситуацію, що склалася. Намагайтеся згадати якомога більше деталей. Дати відмов у виплаті, повідомлення, а також вашу та протилежну позиції. Зрозумійте, після вашої скарги їм доведеться відповісти, тому все потрібно зробити чітко і точно спочатку, щоб представникам казино не було до чого підкопатися.
У полі Дата вкажіть, коли все це почалося.
З пунктом Місце Порушення будьте обережні. В основному він призначається для реальних залів казино, щоб співробітники КРАІЛ могли зрозуміти, який саме заклад вас обдурив або порушив правила надання послуг. Ми ж сьогодні розглядаємо онлайн казино, тому тут ви можете вказати їхню юридичну адресу. Всі юридичні адреси онлайн казино ви можете знайти тут.
Файли, Скріншоти, Посилання та Зворотній Зв’язок
Далі йде пункт із можливістю завантажити файли. Саме тут необхідно додати всі свої скріншоти, тобто знімки екрану, які доводять вашу правоту. Якщо у вас є інші файли, які можуть бути долучені до цієї справи, то прикріпіть їх також сюди.
Нижче наведіть посилання на онлайн казино, на яке скаржитесь.
В останньому пункті оберіть спосіб зворотнього зв’язку, хоча такий пункт вже був і особисто мені не зовсім зрозуміло, навіщо його додали ще раз. Ну та гаразд. Якщо ми про мою думку, то також мені незрозуміло чому деякі фрази в цій формі написані російською мовою. Якось не до кінця все дороблено.
Після того, як ви заповнили всі поля форми, натисніть сіру кнопку Надіслати.
Переваги Подання Скарги
Поскаржившись на онлайн казино ви значно покращите своє становище з кількох таких причин.
Прискорення вирішення питання
Якщо вирішення питання із представниками казино відбувається дуже повільно, то подання скарги додасть йому прискорення. По-перше, відповідати регулятору необхідно буде у встановлені законом терміни. Забивати на відповіді як це можна зробити з гравцем тут не вийде. Крім того, можливо, казино взагалі не захоче вирішувати ці питання з КРАІЛ і подумає, що простіше буде виплатити вам ваш виграш.
Отримання Грошей або Іншої Вигоди
Як це не назвати позитивним моментом, адже скарга рано чи пізно виявить порушника і, якщо їм виявиться казино, то на них крім виведення вашого виграшу буде накладено штраф. Може він буде накладений не за один випадок, а за кілька, але й то добре. Крім того, як компенсація за завдані незручності казино може дати вам подарунок – фріспіни або невеликий бездеп. Якщо, звичайно, воно не жлобське.
Поліпшення Грального Співтовариства України
Ми всі так звикли, що наші питання не вирішуються державою, що іноді зв’язуватися з цим не хочемо. Але це вкрай необхідно, тому що такий підхід покращить якість послуг, що надаються в цілому. І якщо захищати свої права почне кожен, то згодом і повертатися до цього не потрібно буде, адже оператори зрозуміють, що правил необхідно дотримуватись.
Можливі Негативні Наслідки Скарги
Колись для мене стало дивним, що банк не видав мені кредит. До цього я мав прострочений кредит в іншому банку. У результаті виявилося, що банки ведуть якусь чорну документацію небажаних кредитних клієнтів і діляться нею між собою без перешкод.
Я думаю, що у сфері казино існує щось схоже. Поскаржившись на один заклад, він може внести вас до спеціального загального списку небажаних клієнтів. Таким клієнтам буде відмовлено у доступі до реєстрації в інших казино з таємних причин. Вам просто відмовлять у реєстрації і все. Тим більше, що в правилах та умовах усіх українських ліцензованих закладів зазначено, що вони можуть відмовляти у доступі до казино так званим небажаним особам.
Особисто мені цей пункт зовсім незрозумілий, але це інша розмова. У будь-якому випадку будьте готові до того, що такі наслідки можуть мати місце.
Мої висновки
Мати можливість поскаржитися – це завжди добре. До 2020 року, коли жодної легалізації ще не було, українського гравця могли обдурювать як завгодно. Він був нікому не потрібен. Тепер же у нас з вами з’явився якийсь захисник в особі КРАІЛ. Гідний це захисник чи ні ми ще подивимося. Повторюся у мене поки не виникало потреби скаржитися і я не тестував особисто цю процедуру, але я знаю, що у багатьох у цьому була гостра необхідність.
Якщо у вас був такий досвід і ви пройшли всю процедуру скарги на казино від початку і до кінця, то поділіться цим досвідом зі мною та нашою командою у коментарях. Можливо, ми підхопимо це і поширимо. Ну а поки порадіємо з того, що тепер в Україні є куди поскаржитися на онлайн казино.